Strona 1 z 1

Dzień dobry

Post: 29 sie 2020, 14:05
autor: 9greg
Dzień dobry Panom, Juz jakiś czas temu się przedstawiałem się w Powitalni, ale że było to dawno, to pewnie wypadałoby zacząć raz jeszcze :). Bywam na Siekierkach głownie w dni powszednie i zdarzyło mi się już postrzelać pod okiem Kolegów, choć z różnych względów rzadko mogłem przyjechać wtedy, kiedy są spotkania. Jako, że mi się troche układ w pracy zmienił, zapytałbym czy można by dołączyć czasem w niedzielny ranek do treningów na Siekierkach?

Z pozdrowieniami,
Grzesiek

Re: Dzień dobry

Post: 29 sie 2020, 20:33
autor: Januszpelle
Cześć.
Na Siekierkach, czy gdziekolwiek każdy jest mile widziany, wpadaj, pytaj i strzelaj. :)

Re: Dzień dobry

Post: 29 sie 2020, 21:16
autor: wroobeell
Siema
Nie ma najmniejszego problemu wpadaj śmiało.

Re: Dzień dobry

Post: 30 sie 2020, 22:35
autor: 9greg
Dzięki serdeczne za odpowiedzi!
Zapytałbym jeszcze o jedną rzecz - za tydzień jest Kuklówka. Nie byłem jeszcze nigdy na zawodach HFT, czy można tam przyjechać tak bez strzelania na punkty - zobaczyć jak wyglądają tory, stanowiska, popatrzeć na strzelanie Kolegów itp.

Re: Dzień dobry

Post: 01 wrz 2020, 12:04
autor: MST
Siemka ,
Dawaj ,dawaj ... :super:

Re: Dzień dobry

Post: 01 wrz 2020, 14:02
autor: Januszpelle
9greg pisze:... czy można tam przyjechać tak bez strzelania na punkty - zobaczyć jak wyglądają tory, stanowiska, popatrzeć na strzelanie Kolegów itp.

Pewnie, że można - przybywaj.

Re: Dzień dobry

Post: 01 wrz 2020, 16:48
autor: DrA
Co będziesz oglądał, zapisz sie i strzelaj.

Jak potrzebujesz sprzętu to wezmę dodatkowy karabinek.

Re: Dzień dobry

Post: 02 wrz 2020, 0:03
autor: 9greg
Dzięki serdeczne, to może faktycznie spróbuje - co mi tam:). Co do karabinka, to nie rób sobie kłopotu, wezmę mojego Air Armsa.

Re: Dzień dobry

Post: 02 wrz 2020, 23:44
autor: 9greg
Jeszcze wyczytałem na beżowym forum, że jest limit 75 uczestników ze względu na jeden tor. W razie gdyby się okazało, że przez mój zapis jakiś zawodnik nie może brać udziału, to mu bezproblemowo odstąpię miejsce - już samo pobycie tam będzie dla mnie super.

Re: Dzień dobry

Post: 06 wrz 2020, 23:29
autor: 9greg
No i po zawodach. I było fantastycznie! - choć z przyczyn niezależnych mogłem uczestniczyć tylko w sobotę. Dzięki Wam za rewelacyjne przygotowanie imprezy i za super zabawę! No i to uczucie, kiedy się po raz pierwszy położyło figurkę na torze HFT :) będę miał co wspominać!